środa, 1 września 2010

Altered Art #17

Wyzwania alterowane do tej pory mnie nieco onieśmielały ale tym razem temat wydał mi się łatwiejszy:) Najnowsze wyzwanie dotyczy kartek pocztowych a ja właśnie taką jedną uroczą karteczkę nabyłam jakiś czas temu na targu staroci ( za jedyne 3zł.- podobno zagraniczne nie są w cenie) i tylko czekałam na jakiś impuls, żeby ją wykorzystać. Sama karteczka przedstawia się następująco:

Ja zaś postanowiłam wykorzystać ją do ozdobienia okładki albumu. Jak widzicie z lewej strony pozostawiłam odrobinę wolnego miejsca, ażeby móc potem album zbindować, nieuszkadzając przy tym ozdób.

Tak się ciekawie złożyło, że dokładnie dzisiaj pojawiło się też wyzwanie na Simon Says Challenge Blog
pod wdzięcznym tytułem "Pearls and Lace", czyli właśnie to co tu zamieściłam:) W związku z tym czemu nie spróbować? ;)
Dodatkowo (jak szaleć to szaleć) powyższa praca nadaje się też na Simone Says Stamp and Show Challenge, bo miało być warstwowo....a dyć jest :)
Pozdrawiam wszystkich serdecznie z zalanej strugami deszczu Wieliczki. Podobno od jutra ma wrócić słońce...oby:)

15 komentarzy:

  1. piękne prace :)- jak dobrze, że tutaj trafiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. na tę okładkę napatrzeć się nie mogę ... i kolory i kompozycja ... cudna jest

    OdpowiedzUsuń
  3. WOW! Cudownie romantyczna okładka, niezwykle klimatyczna! Świetnie wykorzystałaś tą śliczną pocztówkę! Jednocześnie zachowując klimacik retro całości! nie potrafię się napatrzeć!!!! CUDO!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Oh wow, this is just so beautiful ! Just love the image you have used and all your pretty little details.

    Many congrats on winning our last challenge, I was so pleased when I saw it was you and your beautiful little baby card.

    Thank you for joining us at Simon Says Challenge this week.

    Hugs,

    Jo and the Simon Says Challenge DT x

    OdpowiedzUsuń
  5. Oh I love your beautiful card.
    luv
    Debby

    OdpowiedzUsuń
  6. Such a sweet image!!! :) I love the colors and the buttons!

    Thanks so much for entering the Simon Says Stamp Challenge!!!

    -Sarah

    OdpowiedzUsuń
  7. GORGEOUS....JUST GORGEOUS!!
    thanks bunches for playing along with the Design Teamies and Simon Says Stamp and Show Challenge!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi się podobają Twoje prace :)rewelacja Przejrzałam całego bloga i znalazłam dla siebie inspirację- dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  9. I love the buttons, lace and image!!

    Thanks so much for entering the Simon Says Stamp & Show Challenge!!!

    -Sarah

    OdpowiedzUsuń
  10. I love all the pretty details!

    The Design Team are really pleased that you joined us for the Simon Says Stamp and Show Challenge this week- Thank you!!

    Katie xx

    OdpowiedzUsuń
  11. oh wow this is gorgeous, such a wonderful image and the embellies are all stunning :)

    Thanks so much for joining in with this weeks Simon Says Challenge :)

    xx
    Martine

    OdpowiedzUsuń