sobota, 8 stycznia 2011

Gurianowe wyzwanie w Na Strychu!

Nadszedł czas na kolejne wyzwanie w Na Strychu, tym razem pomysłodawczynią była Guriana. Postawiła na ulubione przydasie czyli stemple. Jedynym obostrzeniem tego wyzwania jest konieczność użycia co najmniej dwóch stempelków.
Nie da się ukryć, że mam mnóstwo nieużywanych jeszcze stempli i taka mobilizacja była mi bardzo na rękę, więc przystąpiłam do zadania z ogromnym zapałem!
Wyszedł mi taki oto notesik. Stempelki zostały zembosowane, a potem papier przetarłam różnymi tuszami i efekt jaki jest każdy widzi:)











Zachęcam was do wzięcia udziału w tym wyzwaniu (czeka superowa nagroda), a póki co zaglądnijcie na stryszkowy blog i zobaczcie co przy pomocy stempelków wyczarowała reszta załogi i gość specjalny czyli Guriana!
Pozdrawiam serdecznie       

12 komentarzy:

  1. WOW! Niesamowity! Chyba się zakochałam... ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczny efekt!!!
    Zawsze miałam opory co do wielkich stempli...
    Myślałam, że nie bardzo wiem gdzie by je zastosować i jak...
    A Ty robisz to tak naturalnie... pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny notes, intrygująca pieczątka! u mnie też jedna czeka, więc czemu by nie spróbować :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zwykle ...szczęka opadła. Efekt końcowy niesamowity :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Że kapitalnie, to mało powiedziane:) Chyba zaczynam przechodzic na inną stronę mocy, bo takie klimaty bardzo, ale to bardzo mi się w Twoim wydaniu podobają:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. efekt rewelacyjny piękne stemple w zachwycającej oprawie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten notes jest przepiękny! Niestety, narobiłaś mi chęci na nowe stemple, czego nie miałam w planach;) No i zakochałam się w fotkach z Twojego nowego aparatu. Piękne! Nowy aparat też bym chciała:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niesamowity notes! Uzyskałaś fantastyczny efekt :) Bardzo mi się podobają stemple... zwłaszcza stalówki! Nie wiem, jak to możliwe, że od tej pory nie miałam Twojego bloga w obserwowanych?! Trzeba do zmienić, koniecznie! ;)
    Zazdroszczę nowego aparatu, bo też mi się takowy marzy...

    OdpowiedzUsuń
  9. masz cudne stemple, które równie cudnie wykorzystałaś!!
    i te kolorki!!...rewelacja:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Jej te kolory są przeniesamowite... Uwielbiam takie prace. Naprawdę urzekające.

    OdpowiedzUsuń