czwartek, 20 stycznia 2011

Holzowa koperta.

Kapitalne wyzwanie znajdziecie dziś na Polkach Scrapujących! Anai wymyśliła dla nas mixedmediowe wyzwanie, polegające na wykonaniu/przyozdobieniu koperty. Niemal cały zespół dał się ponieść wenie i powstały fantastyczne prace, więc i ja nie mogłam zostać w tyle:)
Moja koperta to klasyka Tima Holza, z jego tuszowaniem, stemplowaniem, starzeniem i embossowym tłem.
Dodatkowo przyozdobiłam ją koronkami (papierową i bawełnianą) i metalowym zapięciem, które całkiem przypadkiem kupiłam wczoraj w pobliskiej pasmanterii.

Koperta jak to koperta ma przód i tył, a oto one:



I parę detali:



Gdyby nie zapięcie, to nawet dałoby się w niej coś wysłać:))))

Pozdrawiam serdecznie       

9 komentarzy:

  1. piękna koperta .... a zapięcie mrrrr miodzio**

    OdpowiedzUsuń
  2. Perfect! Just love this! Well done!
    greetings from Holland,
    Ineke

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne to zapięcie! Kropka na i.
    Kopertę zostaw dla siebie ;-) na tajne zapiski - jest tak piękna, że aż żal byłoby się jej pozbywać (szczególnie ryzykując wysyłkę Pocztą Polską :D:D)

    OdpowiedzUsuń
  4. Boska ta koperta, a zapięcie jest czadowe:) Naprawdę fantastyczna praca. Uwielbiam takie klimaty:)
    Pozdrawiam serdecznie:)
    Katarzyna

    OdpowiedzUsuń
  5. Niezwykle elegancka i klimatyczna koperta, w takich ozdobionych kopertach na pewno o wiele przyjemnie dostawać...nawet rachunki ;))

    OdpowiedzUsuń