środa, 26 stycznia 2011

Różowa wstążka.

Przypuszczam, że dla wszystkich projektantek PS tydzień z różem był trudnym wyzwaniem. Nie jest łatwo zaaranżować go tak, aby nie powstało nic banalnego. Tematy, które się nasuwają w związku z różem też nie są zbyt wyszukane. Jednak moje myśli poszybowały gdzieś naprawdę w "innym" kierunku. W kierunku zdecydowanie refleksyjnym i ...poważnym. Wybaczcie, czasami tak trzeba.
A więc ....róż......różowa wstążka.....nowotwór piersi. Niech nasze ATCiaki będą poruszające, refleksyjne, mobilizujące do walki, podnoszące na duchu! Prace projektantek PS są fantastyczne, sprawiły mi ogromną niespodziankę tak licznym udziałem w wyzwaniu, teraz czekam na wasze prace!

A tak wygląda moje ATC:




Pozdrawiam serdecznie i życzę owocnej pracy:))                

9 komentarzy:

  1. choć w kolorach nietypowych jak na Ciebie to pięny i barrdzo wzruszający , aż mam ciary na plecach pozdrawiam i ściskam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe podejście do tematu. Kobieco, refleksyjnie i niebanalnie. Jestem pełna podziwu.
    Uściski przesyłam

    OdpowiedzUsuń
  3. wspaniały przekaz! niesamowity ATeCiak!

    OdpowiedzUsuń
  4. cudny ATCiak, niby bardzo różowy ale w ogóle nie przesłodzony, no i świetny przekaz. Temat trudny ale świetnie go ujęłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudnie poradziłaś sobie z różowym, niesamowite ATC. Jestem pod wrażeniem:)

    OdpowiedzUsuń
  6. This card is special to me. I'm a "SURVIVER"!

    OdpowiedzUsuń
  7. Agnieszko, zapraszam po wyróznienie:)

    OdpowiedzUsuń