niedziela, 17 kwietnia 2011

Wędrownik Enczy

Kolejny polkoscrapowy wędrownik wpadł w moje ręce i nie pozostało mi nic innego jak uporać się z tremą i dokonać wpisu. Przyznam, że z każdym kolejnym wędrownikiem presja jest coraz większa, bo poprzedniczki wieszają poprzeczkę ogromnie wysoko!








Do zrobienia tego wpisu wykorzystałam cudnieńką serwetkę, którą już od jakiegoś czasu trzymałam na samym wierzchu kupeczki i czekałam na odpowiednią okazję by ją użyć. Ta była zdecydowanie odpowiednia:) Dla uszlachetnienia efektu użyłam strasznie fajnej złotej nitki!
Aniu - mam nadzieję, że ci się spodoba! Pozdrawiam serdecznie 

9 komentarzy:

  1. Jest piękny !!! Czekam z niecierpliwością aż do mnie wróci żeby obejrzeć na żywo:) Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wpisik jest przepiękny :) a serwetka - w życiu bym takiego cudeńka na stole nie położyła

    OdpowiedzUsuń
  3. Noooo, chciałabym kiedyś miec taki wpis od Ciebie:)))Jest cudowny, CUDOWNY!!!!Sobie wyobrażam na zywo, te złocenia, ten efekt D, mrrr...:)

    OdpowiedzUsuń
  4. AAAA o rany a ja się tam już wpisałam i sobie nie zamacam :-( Niezwykły

    OdpowiedzUsuń