czwartek, 13 października 2011

AA/MM#3

Dziś na Scrapujących Polkach alterujemy zdjęcie dziewczynki lub kobiety. Takie, niezwykle inspirujące wyzwanie rzuciła nam JaśminowaAsia. Jest to również wyzwanie multimediowe, więc nie zapomnijcie ich użyć:) Ja wykorzystałam stare zdjęcie małej dziewczynki do ozdobienia kolejnego notesu. Użyłam przy tym wielu kolorów tuszy distress i białej akrylówki do stworzenie ciekawego tła. Kartonik, na którym przyklejone jest zdjęcie urozmaiciłam dodatkowo embossowaną na gorąco siateczką, a skrzydełka dziewczynki zyskały połysk dzięki Glossy Accents.






Zachęcam was do udziału w tym wyzwaniu! Wiem, że scraperki dzielą się na te, które podobnie jak ja uwielbiają doklejać skrzydełka i czapeczki do niemal każdego zdjęcia i te, które tego wprost nie znoszą:)
ale jeśli należycie do tej pierwszej grupy to wyzwanie stworzone dla was!
Pozdrawiam serdecznie

8 komentarzy: