środa, 25 stycznia 2012

Lost@Found

Zapraszam was ponownie na bloga Na Strychu! Znowu ruszył sklepik oraz blog, a ja raz jeszcze mam przyjemność zasilać jego DT.  Z tej okazji chciałabym dziś zaprezentować LO wykonane z papierków MME "Lost@Found", które wciąż można znaleźć na stryszkowych półeczkach. Szczegóły materiałowe umieściłam oczywiście na sklepowym blogu.








Jak zawsze jest płasko co by weszło do albumu, tudzież zmieściło się w ramkach:)
I jak zawsze miałam problemy ze zrobieniem zdjęcia. Dlatego właśnie lubię digi - zawsze dobrze wychodzą na zdjęciu:)))
Pozdrawiam serdecznie

4 komentarze:

  1. Piekny jest, niesamowicie subtelny i swietny, niebanalny uklad. A ten listeczek brzozy (?) to genialny akcent!

    OdpowiedzUsuń
  2. EXTRA LO! Świetne dodatki! A ten ptaszorek to gdzie zakupiony jeśli mogę zapytać? No i te stemple gałązkowe?

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny Losik delikatny i ciut nostalgiczny. Ja tez mam problemy z fotografowaniem LO i nie wiem jak to rozwiązać??? Pozdrawiam***
    PS. szykuje się spotkanie 4 lutego ale pewnie wiesz już id Nordeczki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny! Nie mogę się napatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń