piątek, 4 maja 2012

Let it be czyli "Words of wisdom"

Korzystając z większej niż zwykle ilości wolnego czasu skleiłam sobie coś co od dawno czekało na swoją kolej. Żurnalonotesoalbum z bajecznie kolorowych papierów MME nie ma spełniać jakiejś szczególnej roli, jego składanie było przyjemnością samą w sobie. Tu pokażę jedynie zajawkę, po więcej (dużo więcej) zdjęć zapraszam na bloga NA STRYCHU. Tam też znajdziecie szczegóły materiałowe.

A więc - przodek:




Tyłek:



I mała próbka środka:


Reszta, jak już wspominałam TU.

Pozdrawiam serdecznie i dziękują za liczne ostatnio odwiedziny - zapraszam serdecznie!


18 komentarzy:

  1. piękny... i kolorystyka i forma...

    OdpowiedzUsuń
  2. Coś wspaniałego! Świetne kolorki i mega inspirujące hasła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obejrzałam cały na stryszkowym blogu i mowę mi odjęło! Rewelacyjny! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. napisałam już komentarz na blogu Na strychu ale powtórzę:

    Cudowny...jak wszystkie Twoje prace genialnie wykonany!!! Połączenie kolorów, dodatków, kształtów...super!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie Tobie to wszystko wychodzi! zazroszczę pomysłów i talentu :) kolorystyka, tomnacja i efekt końcowy są po prostu rewelacyjne :) zapraszam serdecznie ma moją rozdawajkę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny! już mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niesamowity, spieszę podziwiać resztę!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeden z moich ulubionych ..tworzysz tak jak ja lubię czyli proste i równe linie zero krzywizn ...cudo!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny żurnalonotesoalbumik :)
    kolorki cudne

    OdpowiedzUsuń
  10. usiadłam i już nie mogę wstać. zdołałam jedynie jeszcze dotrzeć na strych i tu wrócić... odjęło mi mowę i wszystkie siły witalne...

    OdpowiedzUsuń
  11. no cóż ja mogę powiedzieć, poza tym, że jest genialny, a właściwie GENIALNY!

    OdpowiedzUsuń
  12. Eine wunderbare Arbeit, mein Kompliment!

    OdpowiedzUsuń
  13. zjawiskowy album - kolory, szczegóły, Twoje zdjęcia - wszystko miodzio!! :*

    OdpowiedzUsuń
  14. niesamowity! może kiedys dane mi będzie zmacać :)

    OdpowiedzUsuń