sobota, 7 lipca 2012

Zestaw wakacyjny

Wzięło mnie ostatnio na takie optymistyczne zestawienia kolorystyczne. Słodkie róże, ożywcze limonkowe zielenie i szczypta morskich tonacji dla ochłody. Pudełko sklejone z papierów MME powstało z myślą o loterii fantowej organizowanej przez Na Strychu podczas warszawskiego zlotu. Jeżeli brałyście w niej udział, po losy sięgałyście właśnie do niego :)





Do kompleciku zmajstrowałam jeszcze notesik i wakacyjną zakładkę:





Szczegóły materiałowe znajdziecie na blogu Na Strychu.

Byle do urlopu!


11 komentarzy:

  1. Brałam udział w loterii fantowej na stryszkowym stoisku podczas warszawskiego zlotu, ale nie zwróciłam uwagi na pudełko, a szkoda bo wygląda pięknie. Podoba mi się te zestawienie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zwykle jest czym oko nacieszyć:) Cudne prace - a w szczególności bardzo podoba mi się zakładka - jest taka Twoja:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialny zestaw. Przepiękne wykończenie. Takie czyściuteńkieni dokładne. A ta babeczka faktycznie taka wakacyjna. Cudne! Pozdrawiam cepło!

    OdpowiedzUsuń
  4. cudeńka, każde z osobna piękne i wyjątkowe :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne połączenie kolorów i wzorów!

    OdpowiedzUsuń
  6. aj aj aj, nie brałam udziału w loterii więc nie widziałam! Co za niedopatrzenie!

    OdpowiedzUsuń
  7. rewelacja! mnie tam wszystko się podoba!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. dokładnie, to jest genialne, napatrzeć się nie mogę!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ein wunderbares Geschenk in leuchtenden Sommerfarben.

    OdpowiedzUsuń
  10. nieustannie podziwiam jak potrafisz zrobić coś z niczego!

    OdpowiedzUsuń