środa, 20 lutego 2013

Amerykański Sen

Na kolejne digi wyzwanie na portalu Scrapujące Polki przygotowałam scrapa z Uleńką w roli głównej.
Faktycznie miałyśmy okazję parę lat temu oglądnąć kawałek Stanów i przywieźć  stamtąd maleńką flagę, która stała się ozdobą pewnej sesji fotograficznej.
Z tego powodu "amerykańskie" wyzwanie potraktowałam dość dosłownie, i nie tylko kolory, ale w ogóle całość mojego scrapa nawiązuje do amerykańskiej flagi.


Credits:
Agnes Biro& Celeste Knight - Nautical,
Jen Allyson - Persimmon,
Katie Pertiet - Striping Graphic, Stamped Stitched Photo Masks, Looking For Love, Doodle Do Banners,
Val C. - Focused&Photographed,
Jenn Lindsey - Messy Masks,
Ashelee Wall - Freshly Squeezed,
Karla Dudley - Remarkable,
Agnes Biro - Renewed Spirit,
Emeto Designs - Hand Made

Pozdrawiam serdecznie i przy okazji dziękuję bardzo za liczny odzew na moje candy!
Jest mi tym bardziej miło, że zawitało do mnie mnóstwo nieznanych mi twarzy, z których wiele postanowiło nawet obserwować mojego bloga - postaram się nie zawieźć. 
Z pewncią odwiedzę was wszystkie - dajcie mi tylko parę dni.

  

9 komentarzy:

  1. Śliczna praca!
    Wycieczki po USA też zazdraszczam, mam nadzieję, że mi też się kiedyś uda tam zawitać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O, łoł! Ale super. Te digi scrapy to dla mnie jakaś czarna magia ale uwielbiam je tutaj u Ciebie oglądać i podziwiać. Super. Jak "żywy" wyszedł. Taki realny. Super

    OdpowiedzUsuń
  3. super interpretacja:)) buziaki!!!:*

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne :)) bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne :)) bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacja! Oddałaś idealnie klimat wyzwania!

    OdpowiedzUsuń