wtorek, 15 listopada 2016

Na przekór aurze - jesiennie;)

Tak wcześnie zaczęłam kleić w tym roku kartki bożonarodzeniowe, że "uciekły" mi te jesienne. Aura na oknem w międzyczasie zaczęła bardziej przypominać zimę niż jesień, ale i tak postanowiłam nadrobić zaległości. Poniższa kartka to eksperyment - tło akwarelowe, a pierwszy plan copicowy. Nie jestem do końca przekonana czy mi się to podoba. 




Stempelki:  większość MFT 
listki - Wplus9
napis - Memory Box

Zgłaszam karteczkę na wyzwanie Monday Simon Says Challenge - Thanks/Thanksgiving
oraz 

Pozdrawiam serdecznie
Arte Banale

10 komentarzy:

  1. Jedna w drugą przepiękne! Dla własnej przyjemności podglądania bardzo się cieszę, że wróciłaś do papierowych stworków :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie się podoba - pierwszy plan przykuwa oko, drugi jest w sam raz stonowany, żeby pozostać jednak drugim planem. Przepiękny obrazek - sama nie wiem jak to jest, ale... jestem okropnie i strasznie Twoimi kartkami zauroczona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. I mi się podoba! piękne te Twoje kartki, z kilometra je można poznać! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. so pretty, what a cute scene and fabulous coloring! I am so glad you played along with us at simon says stamp wednesday challenge!

    blog-paperie blooms
    ig-2klines

    sparkle & shine, kindness *~*

    OdpowiedzUsuń
  5. Wonderful scene with fabulous coloring and dimension! Great card!

    OdpowiedzUsuń
  6. your card is adorable...such a sweet scene...thank you so much for sharing with us at Simon Says Stamp Monday Challenge...hugs kath xxx

    OdpowiedzUsuń
  7. Beautifully done! I love the wonderful scene you've created here and the oh so lovely coloring! Thankful you joined us this week in our Monday challenge at Simon Says Stamp! Maura

    OdpowiedzUsuń